Click to order
Кошик
Total: 
Телефон
Безкоштовна доставка на відділення при замовленні від 1000 грн
Промокод
E-mail
Коментар
Після оформлення замовлення найближчим часом вам буде надіслано підтвердження на Viber з детальною інформацією. У разі відсутності Viber ми Вам зателефонуємо у робочій час.

Ви можете зв'язатись з нами для будь-яких уточнень:
  • через Instagram @chudesnik.ua (цілодобово)
  • Подзвонити або написати у Viber за номером +380965183077 (пн, ср, пт 10.00 - 14.00)
Payment method
 
Оплата
Доставка
Повернення та Обмін
Оплата на карту

Після оформлення замовлення вам будуть надіслані реквізити на вказаний номер телефону.
Після оплати, прохання повідомити про це менеджера.
Після підтвердження ми надішлемо ваше замовлення.

Онлайн-оплата через систему LIQPAY

Ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи Liqpay.
Виберіть будь-який зручний спосіб для онлайн-оплати.
Оплата надходить відразу, ви отримаєте підтвердження, що гроші надійшли.

Оплата при отриманні

Накладений платіж можливий лише якщо ви вибрали доставку "Новою Поштою".
Післяплатою відправляються замовлення, сума яких більше 150 гривень.
При отриманні ви оплачуєте замовлення, доставку та зворотну доставку грошей (20 гривень +2% від суми).
ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЄМО ПОНЕДІЛОК-П'ЯТНИЦЯ

Звертаємо увагу, що товар на новій пошті зберігається 7 днів та автоматично повертається назад!
Оплачується доставка обидві сторони.


Доставка на відділення «Нової пошти»

Отримайте замовлення в найближчому відділенні «Нової пошти».
Відправляємо в день замовлення при оформленні до 15.00
Доставка за наш рахунок, при замовленні на суму від 1000 гривень.
Якщо ви обрали оплату післяплатою, зворотна доставка грошей за Ваш рахунок (20 гривень+2%).
Замовлення, менше 150 грн не надсилаються післяплатою.
Вартість доставки – від 50 гривень.

Доставка на відділення «Укрпошти»
Отримайте замовлення в найближчому відділенні «Укрпошти».
Замовлення надсилаються лише за попередньою оплатою.
Відправляємо в день замовлення при оформленні до 11.30
Доставка за наш рахунок, при замовленні на суму від 1000 гривень.
Вартість доставки – від 25 гривень.

Адресна доставка

Адреса доставки здійснюється через кур'єра нової пошти.
Доставка за рахунок отримувача.
Якщо ви обрали оплату при отриманні, зворотна доставка грошей за ваш рахунок (20 гривень+2%).
Вартість доставки – від 70 гривень.
Обмін та повернення товару належної якості

  • Обмін та повернення товару здійснюється відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».
  • Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
  • Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості.

Обмін та повернення товару неналежної якості


  • Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виникнення сумнівів як споживаний товар, такий товар має пройти спеціалізовану експертизу. Обмін чи повернення коштів за такий товар здійснюється за результатами експертизи.
  • Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявлених на сайті не є ознакою не якісності товару.
  • Продавець не відповідає за недоліки товару, якщо вони виникли після передачі покупцю внаслідок порушення покупцем правил користування або зберігання товару.

Повернення коштів

  • Сума, сплачена за товар, повертається таким самим способом, яким вона була внесена. Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України „Про захист прав споживачів").
  • Переконливе прохання перевіряти комплектність та цілісність замовлення за місцем отримання товару (пошта, кур'єрська пошта). У разі порушення цілісності товару обов'язково оформлюйте претензію до служби доставки. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
Оплата на карту

Після оформлення замовлення вам будуть надіслані реквізити на вказаний номер телефону.
Після оплати, прохання повідомити про це менеджера.
Після підтвердження ми надішлемо ваше замовлення.

Онлайн-оплата через систему LIQPAY

Ви будете перенаправлені на сторінку платіжної системи Liqpay.
Виберіть будь-який зручний спосіб для онлайн-оплати.
Оплата надходить відразу, ви отримаєте підтвердження, що гроші надійшли.

Оплата при отриманні

Накладений платіж можливий лише якщо ви вибрали доставку "Новою Поштою".
Післяплатою відправляються замовлення, сума яких більше 150 гривень.
При отриманні ви оплачуєте замовлення, доставку та зворотну доставку грошей (20 гривень +2% від суми).
ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЯЄМО ПОНЕДІЛОК-П'ЯТНИЦЯ

Звертаємо увагу, що товар на новій пошті зберігається 7 днів та автоматично повертається назад!
Оплачується доставка обидві сторони.


Доставка на відділення «Нової пошти»

Отримайте замовлення в найближчому відділенні «Нової пошти».
Відправляємо в день замовлення при оформленні до 15.00
Доставка за наш рахунок, при замовленні на суму від 1000 гривень.
Якщо ви обрали оплату післяплатою, зворотна доставка грошей за Ваш рахунок (20 гривень+2%).
Замовлення, менше 150 грн не надсилаються післяплатою.
Вартість доставки – від 50 гривень.

Доставка на відділення «Укрпошти»

Отримайте замовлення в найближчому відділенні «Укрпошти».
Замовлення надсилаються лише за попередньою оплатою.
Відправляємо в день замовлення при оформленні до 11.30
Доставка за наш рахунок, при замовленні на суму від 1000 гривень.
Вартість доставки – від 25 гривень.

Адресна доставка

Адреса доставки здійснюється через кур'єра нової пошти.
Доставка за рахунок отримувача.
Якщо ви обрали оплату при отриманні, зворотна доставка грошей за ваш рахунок (20 гривень+2%).
Вартість доставки – від 70 гривень.
Обмін та повернення товару належної якості

  • Обмін та повернення товару здійснюється відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».
  • Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну.
  • Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався та збережений його товарний вигляд, споживчі властивості.

Обмін та повернення товару неналежної якості


  • Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виникнення сумнівів як споживаний товар, такий товар має пройти спеціалізовану експертизу. Обмін чи повернення коштів за такий товар здійснюється за результатами експертизи.
  • Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявлених на сайті не є ознакою не якісності товару.
  • Продавець не відповідає за недоліки товару, якщо вони виникли після передачі покупцю внаслідок порушення покупцем правил користування або зберігання товару.

Повернення коштів

  • Сума, сплачена за товар, повертається таким самим способом, яким вона була внесена. Вимоги щодо повернення сплаченої за товар грошової суми підлягають задоволенню протягом 30 днів з дня пред'явлення відповідної вимоги (п. 4 ст. 12 Закону України „Про захист прав споживачів").
  • Переконливе прохання перевіряти комплектність та цілісність замовлення за місцем отримання товару (пошта, кур'єрська пошта). У разі порушення цілісності товару обов'язково оформлюйте претензію до служби доставки. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.